Tags

, ,

Sikernap 2015.

Vasárnap amikor teljesen természetesen az emberek otthon családi körben húslevest fogyasztanak a harangszóval a háttérben. Vagy mégsem? Van aki kiszakítja magát a családi idillből azért hogy valamit tanuljon és többé válhasson. Van aki ilyenkor is tesz azért hogy másoknak segítsen, példát mutasson.

Magamból kiindulva ezért jelent meg annyi ember a Papp László Sportarénában, hogy szívják magukba mindazt a sikerről amit TED stílusban, feszes időbeosztással a magyar sikeremberek széles palettája meg tudott osztani. Nagyon színvonalas volt a fellépők listája, széles területeit fedte le a magyar sikereknek. Amiért főleg lelkes voltam hogy sikerült percemberektől mentesen összeállítani a listát, nem volt köztük olyan celeb akinek a példaértékűsége kétségbe vonható.

Legtöbbjük meg tudta csillantani, vagy akár tömören egy részét átadni annak, amin keresztülment, amit tud. Nem győztem jegyzetelni. Volt akinek volt valami mutatnivalója a hatást fokozandó, van aki csak szavaival állt ki a stadion elé.

Ami számomra legfontosabb volt a napban, egy olyán példát mutatni, amely nem függ a CHF árfolyamtól, a napi hírektől , azoktól amelyeket kifogásként is lehet használni. Küzdenek az álmaikért, céljaikért, felemelnek és megbecsülnek másokat, értéket termtenek és adnak. Olyan értékek amelyről a híradóknak és műsoroknak inkább szólnia kellene.

Sokan lemaradtatok róla. Igazán kevesen voltunk amikor elkezdődött. Egyedül ültem kezemben notesszel, jegyzetelve az engem megragadó gondolatokat, és nem nagyon láttam másokat jegyzetelni. Csodálkoztam miért ennyire üres az aréna, mert a korai előadók közül is voltak olyanok akik sikeresen meg tudták villantani az a példát amit mások számára teremtettek. Nem jöttek messziről, nem voltak filmszinészek. De adtak valamit magukból a szinpadon, bölcsességet, érzelmeket, elszántságot és példát.

Estefelé már egészen Arnie érkezése előtt kezdett a hangulat és energia növekedni amit hiányoltam a nap egyéb részeiből. Julia Carpenter csinált egy kis energiával teli hangulatot, de nem tartott ki a sztárvendég érkezéséig.

Arnie jó volt, de legyünk fair-ek, neki több ideje volt átadni az általa megformált 6 szabályt amelyek sikereihez segítették, törnétetekkel szinesíteni és illusztrálni mondanivalóját.

6 rules of success

6 rules of success

A kép amit idetettem a feliratban az tartalmazza: Büszke lehetsz, Go azaz menj….. Ezt úgy értelmezem hogy mindenki aki több lett az este végére mint reggel volt haladt előre a saját céljai sikerei felé. Büszke lehet rá, és most ideje menni és valóra váltani a célokat.

Longer version is coming in English.

Köszönet

Az ötletgazdának, szervezőknek, előadóknak és mindenkinek aki ezt megteremtette.

Köszönet a résztvevőknek – azért nem voltam egyedül

Köszönet Évának – hogy ott voltál és haladsz előre rendületlenül.

Köszönet neked Edit – a gyors beszélgetésünk felért egy kis sikernappal, nagyon sok tanácsot, bölcsességet osztottál meg velem.

